minyike 2008.09.25. 15:13

Őszi ruha

Úgy gondoltam, hogy az ősz beköszöntével valami barnás-pirosas-sárgás árnyalatot fogok felölteni. Ehhez a tervem szerint régi őszi képekhez nyúltam volna vissza, mert idén még (szerencsére) nem jött el a fák leveleinek színesedése. Aztán a nyár közepén rámköszönt ezen színárnyalatok tobzódása egyik kedvenc növényem (van Gogh-gal közösen), a napraforgó napsütötte tányérjaiban. Igaz, ezek a képek egyáltalán nem őszi hangulatúak, de akkor már tudtam, hogy ez lesz idén ősszel a meghatározó motívum.

Később még egy barnásvörös szín került napirendre: a burkoló kövünk. A padlónk egy részlete lett így a háttérkép, ami idáig egyáltalán nem volt, mert nem találtam olyan képet, ami elbírná a folyamatos ismétlést – ez egy tájképpel elég furán nézne ki.

Lehet gyönyörködni – vagy szörnyülködni, kinek mit. Nekem legalábbis tetszik a művem. Legközelebb csak télen fogok ruhát váltani.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Era 2008.09.25. 16:21:17

HOOOPPPÁÁÁÁ!!!
Már azt hittem rossz oldalon járok! Nekem bejön! Szép a fugázás! Felőlem maradhat..Lehet lesz olyan aki sietteti majd a telet?? :)

Lily · http://ficsergo.blogspot.com 2008.09.25. 21:05:18

Csinos! Imádom a napraforgókat. :)

kisvax · http://kisvax.blogspot.com/ 2008.09.26. 08:29:37

Nekem tetszik:)
Egy apró pici nüansznyi bajom van vele:
mintha a háttérként használt burkolat nem lenne elégszer lekenve....

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2008.09.26. 12:30:28

Kisvax, ha megkérhetlek... Lekennéd még néhányszor? De csak amúgy virtuálisan, mert én ki nem pakolok még egyszer!

kisvax · http://kisvax.blogspot.com/ 2008.09.26. 13:28:21

Virtuálisan bármit:) Virtuálisan kertet ások, gazolok, vasalok:D
süti beállítások módosítása