Ezt a kérdést jó egy hónapja tettem föl és az akkor felsorolt indokok alapján én adtam az első „Nem” szavazatot. A szavazás elindult és igen hamar a „Nem” elhúzott, ámde kapott két szavazatot az „Igen” is, így lett 7:2. Egyik hétvégén aztán számomra kiderült, ki adta a 2 „Igen” szavazatot, ugyanis mindketten elmesélték.

Egyik Kedves Rajongóm azt mondta, mindegy, hogy hogy fogom föltenni a kérdést, ő mindig igennel fog erre válaszolni. Ha fölteszem ugyanezt a kérdést Mikire és Ákosra vonatkozólag, ő akkor is igent fog mondani. És később azt is megsúgta, hogy kijelentkezve többször is szavazott „Igen”-nel (ezt meg lehet tenni, csak bejelentkezve lehet egyszer). Ezek után csoda, hogy az állás véletlenül szép lassan épp döntetlen, 7:7 lett? Ezennel ki is hirdetem a végeredményt: döntetlen. A szavazást pedig beszüntettem.

Hogy Lajos mit szól az egészhez? Természetesen háborog és váltig állítja, hogy nem ér, ha csak az én Rajongóimat kérdezem meg. És egyértelmű a véleménye abban, hogy NEM kell Kisfaluban mosogató. Szerencsére ebben nincs egyedül szava, ezért is VAN Kisfaluban mosogató.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedves Rokon, aki egyben Kedves Rajongó is, persze 2008.10.21. 22:33:45

Kedves Rokon összesen kettőt nyomott az Igen-re, a többiekért nem felelhet!
Valószínűleg ilyen sokan szeretik Lajost. Vagy Téged, mert a mai napig nem értem azt hiszem, végül is Neked vagy Lajosnak jó ez a mosogató? (Szerintem az odalátogató népeknek is jó.)

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2008.10.21. 23:23:07

Nahát, pedig valóban Téged gyanúsítottalak! Akkor megkövetlek. De így lövésem sincs, honnan jöhetett a többi Igen.

kisvax · http://kisvax.blogspot.com/ 2008.10.22. 08:46:44

Van egy kevésbé kedves, ámde rajongó, aki közben másik számítógép közelébe is került, amelyen szintén 2 böngésző van, vagyis összesen 2 gépről, 2 X 2 böngésző segítségével összesen 4-szer szavazott igennel....:b:b:b

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2008.10.22. 10:10:28

Juj, akkor megvan a nagyon is Kedves Rajongó Tettes!
süti beállítások módosítása