minyike 2008.11.02. 22:52

Őszi szünet

Nagyon szép hosszú őszi szünetünk volt és én nagyon szerettem volna ebből minél több időt, akár az egészet Kisfaluban tölteni. Ám, mint tudjuk, ember tervez… Közbejöttek vidám és szomorú családi történések és a munkám is hátráltatott ebben. Így a múlt heti magánytalan hétvége után ezen a héten is csak pont ugyanannyi időt tudtunk ott tölteni: a szerda délutántól vasárnapig tartó időszakot. Lényegében négy napot. De legalább most együtt az egész család.

Természetesen most is rengeteg tervvel indultam útnak. Először is nem sokat szerettem volna foglalkozni (munkahelyi) munkáimmal – ez sajnos nem sikerült, nagyon sokat kellett (volna) dolgoznom, menet közben is kaptam munkát jócskán. Szerettem volna ismét sokat kirándulni, kerékpározni, Mars társaságában is – ez félig-meddig sikerült, kirándulni nem voltunk, kerékpározni annál többet, de egyszer sem Marssal, mert utolérte a női végzet: tüzel. Így ő a kert (igaz, az hatalmas) rabságában „senyvedte” végig ezeket a napokat. Vittem magammal varrnivalót – a varrógépet elő sem vettem. A kertet is szerettem volna egy kicsit jobban rendbe tenni, mint az sikerült. Az eseményekről is szerettem volna naprakészen beszámolni a blogban, de semmi kedvem nem volt egy perccel is többet tölteni a gép mellett, mint amennyit a munka miatt muszáj volt – azt hiszem, ez érthető.

De az időjárás pazar volt, legalábbis általában. Egy változékony, egy borongós és két nagyon meleg, napsütéses, kora szeptemberi időjárásos napunk volt. Egész nap nyitva voltak az ablakok, szellőzött a ház, épp csak esténként gyújtottunk be egyszer. És hatalmasokat aludtunk – amilyeneket csak egy tiszta kisfalusi levegőn lehet. Egyszóval: jól éreztük magunkat, végül is kihoztuk ebből a négy napból azt, amit ki lehetett hozni. Történt is velünk sok minden – ezeket apránként el is fogom mesélni a következő napokban-hetekben. Ugyanis most két hétvégét is kénytelenek leszünk kihagyni, tehát elvileg csak három hét múlva megyünk Kisfaluba, így van időm bőven mesélni. Viszont ismét lapleadás van (ezzel hozható összefüggésbe a rövidebb ottlét és a nem várt munkamennyiség is), a következő napokra ez nyomja rá a bélyegét. De utána belevetem magam a mesélésbe, ígérem!  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lily · http://ficsergo.blogspot.com 2008.11.03. 07:58:37

Hmmm, jól hangzik. :) Én nem is tudtam, hogy őszi szünet van... volt... hihi
süti beállítások módosítása