Én még a mostani, Kisfaluban töltött téli szüneti napok előtt nem tudtam kipróbálni a nagy újításokat: a padlófűtést és a csapból folyó meleg vizet. Egyszerűen fantasztikus mindkettő! Most, hogy már napokon keresztül természetes volt, hogy a falból folyó meleg vízben mosok kezet, hihetetlen, hogy eddig hideg vízben voltam képes ugyanezt tenni, esetleg a lavórba önthettem tűzön melegített vizet és abban moshattam meleg vízben kezet – amíg ki nem hűlt. (Mint ahogy mostanában már az is hihetetlen, hogy hosszú éveken keresztül elemlámpával botorkáltam ki esténként a kerti budiba, a legnagyobb fagyban is – és nem zavart.)

A padlófűtés nagyon lassan teszi meleggé a szobát, most is beletelt néhány napba, amíg ez bekövetkezett és igazából ehhez még hetek kellenek. Ugyanis a próbaüzem (Lajos által) még kevés volt ahhoz, hogy ott merje hagyni működés közben a fűtést, amitől majd ezután már meleg ház vár minket. Viszont a harmadik nap tájékán már nagyon kellemesen meleg volt a padló és ugyan a hőmérő csak tizenfokokat mutatott, nem fáztunk. Fiaink az elejétől kezdve papucs nélkül mászkáltak, én inkább papucsban, mert azt jobban szeretem. És amikor Ákos leült a padlóra, mindkét szülője önkéntelenül rászólt: „Ne ülj a hideg kövön!” Azután pár perccel később már én is a padlón ültem és ott társasjátékoztunk.


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása