Nem történt velem semmi különös, csak igazából sosem tetszett nekem ez a minyike. Ha még lehettem volna minyon, az rendben is lett volna, de az előző bloggazdáimnál az nem lehettem, mert már foglalt volt, jobb híján lettem minyike. Pedig sosem szerettem ezeket a kicsinyítő becézéseket, kamaszkoromban hosszú ideig harcoltam azért, hogy a szüleimnek ne legyek Ildike. (Juj, még ma is föláll ettől a szőr a hátamon, úgyhogy nehogy valaki így merjen szólítani!!) És ez a Messzenéző név jó, tudom, hogy van, aki így is nevez, meg szerintem illik is rám. Úgyhogy jelentem, átalakultam: mostantól Messzenéző Minyon vagyok!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása