minyike 2008.08.07. 18:34

Burkolunk I.

Elkezdődött. Tegnap estére sikerült (még egy utolsó vécéhasználat és egy utolsó mosogatás után) teljesen kiürítenünk a burkolandó felületet. És ma reggel a mesteremberek menetrend szerint meg is érkeztek és munkához láttak.

Nagyon odafigyelnek a kényelmünkre: egy csíkot, ameddig csak lehetett, szabadon hagytak, hogy be tudjunk járni a hálószobába. Addig nem kellett az ablakot használnunk, ami bevallom, nem valami kényelmes. És amilyen iramban haladnak, talán már holnap kész is lesz az a rész, ahol bejárunk, ki is lesz fugázva, tehát legkésőbb szombattól lehet újra bejárni a szobába.

Hogy legyen valami kép arról, hogy hogy is fogunk kinézni: ilyen lesz a csempe, a világosabb színű. Most csak az egyszínű változata kerül a fürdőszoba és a vécé falára, de ha majd egyszer a konyhát is csempézzük, oda fognak kerülni azok a kis mintás darabkák. A padlólap pedig ilyen lesz (ezen az oldalon a DIM 13 05 NGL típusú), de nem ilyen parkettamintában lerakva, hanem „rusztikusan”. Majd ha már lesz értelme, készítek róla képet.

Ezzel párhuzamosan megkezdődött a pincebeli életünk. Próbáltam úgy szelektálni a konyha és a kamra felszerelését, hogy mire lehet feltétlenül szükségünk ez alatt az időszak alatt és mire nem, de persze ez már az első nap megdőlt: egy halom olyan dolog kellett, amiről azt hittem, hogy nem fogjuk használni. És persze hogy nem találok semmit. Ma még nem is főztem, maradt tegnapról ebédrevaló, de holnap már főzni is kell, akkor lesz csak haddelhadd! De sebaj, valamit valamiért, túléljük ezt is, mint ahogy már ennél keményebb építkezős időszakokat is túléltünk (erről tervezek egy sorozatot írni a hosszú téli estéken).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Era 2008.08.07. 21:05:24

Jól fog kinézni!! Jó a burkolási terv!!! Megadod a lakberendeződ elérhetőségét?? Kitartás a további napokra!!!!

Lily · http://ficsergo.blogspot.com/ 2008.08.07. 21:46:02

Kibírjátok. Én azt is csodáltam, amikor ott éltetek a pincében, a csövek alatt bemászva aludtatok - úgy éreztem egy napot sem bírnék ki. És lám, túl vagytok rajta. Mondjuk ha jó idő van én lehet sátraznék inkább a kertben és főznék kint bográcsban, de te sokkal jobban ismered a lehetőségeidet mint én.
süti beállítások módosítása