minyike 2008.09.23. 08:04

Szavazás II.

Mivel a hétvégén a gyulai áztatás miatt nem voltunk Kisfaluban, egy régi témával foglalkozom most. Még augusztusban szavazásra bocsátottam két kérdést, azóta pedig mélyen hallgattam róluk. Rég itt volt már az ideje, hogy eredményt hirdessek.

1. Hány méter hosszú a Pünkösdfürdői Strand nagymedencéje?

Mire ezt a kérdést föltettem, a választ már tudtam: 50 méter. Erre nem sok (8) szavazat érkezett, nem is érdemes sok szót érdemel az ügy: négyen szavaztak az 50 méterre. Még csak annyit tennék hozzá, hogy ez egy fogadásban is kérdés volt, a fogadás eredménye kihirdetett, a tétje (fűszeres Vilmos) átadatott, a tartalma pedig a vesztes aktív részvételével (mondjuk én is jelentősen besegítettem) megivatott, a győztes is belenyalt egy picikét.

2. Kell nekem Kisfaluban mosogató?

Ez már sokkal érdekesebb kérdés volt, sok válasz is jött rá: 14. 12 volt az igen (bevallom, az egyik az enyém), és 2 a nem (kik voltak ezek a galádok???). A kérdést végül is eldöntöttem a múlt héten azzal, hogy visszavittem a mosogatót a konyhába.

Viszont amikor meséltem Lajosnak a kérdésről és a válaszok arányáról, felháborodott: szerinte a blogban csak az én ismerőseimet kérdeztem meg, akik nyilván velem egy véleményen vannak. Mondott néhány nevet, akik az ő barátai és nyilván nem olvassák a blogomat, mert nem is igen interneteznek, viszont (ezt én is elismerem) nyilván nemmel válaszolnának. Így most más módon teszem föl a kérdést:

Egy olyan pasinak, aki csak nagyon elvétve mosogat (mert azt azért nem állítom, hogy nem), viszont előszeretettel adja ki ezt a tevékenységet másnak (nem feltétlenül nekem, a gyerekeknek is), tehát

kell Lajosnak Kisfaluban mosogató?

Szavazni most a bal oldalon lehet. (Azért a bal oldalon, mert jobb oldalra kitettem egy hirdetést. Ugyanis aki kiteszi, nyerhet iPodot. Nem szoktam nyerni, de nem került semmibe, hogy idetegyem. Szeptember 30-ig fog ittmaradni.)

Le is adom az első szavazatot a „Nem”-re.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása