minyike 2008.05.09. 19:36

Pünkösd

„Mi van ma? Mi van ma? Piros Pünkösd napja.
Holnap lesz, holnap lesz a második napja.”


Holnap megkezdődik a háromnapos pünkösdi hétvége. Szép időt jósolnak, mi hiszünk nekik, ezért újra csak azt tudom tanácsolni mindenkinek, hogy menjen ki a szabadba, a jó levegőre és ne a gép előtt üljön. Én is megyek újra messze nézni.
Hogy miért is nézek messze? Kedves Rokontól kaptam azt a tanácsot, hogy ha valakinek a munkája miatt sokat kell néznie közelre, pl. monitorra (mint nekem), annak a legjobb kikapcsolódás, ha messze néz. A tanácsát azóta is szorgalmasan megfogadom, sőt, én is tanácsolom mindenkinek. Kisvax egyik barátnője el is nevezett Messzenézőnek.
Tehát: menjetek, nézzetek három napon keresztül messze, aztán kedden térjetek vissza és olvassatok engem. Addigra majd csak terem egy újabb Kisfalusi Hírmondó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása