minyike 2008.06.19. 23:12

Átöltözködtem

Hát valljuk be, elég uncsi volt már az a régi ruha. És szürke is. Sokáig dolgoztam rajta, hogy le tudjam cserélni. És közben kerestem a megfelelő helyeket, hogy megfelelő képeket tudjak készíteni, amivel csinosabbá tudnám tenni ezt a ruhát. Ez lett belőle... Ha tetszik, ha nem, most szerintem megint legalább őszig ez marad. Akkor lehet, hogy átöltöztetem őszi ruhába. Most már majd gyorsabban megy, mert nagyon sokat tanultam a szabászat alatt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisvax · http://kisvax.blogspot.com/ 2008.06.20. 07:37:24

Hát..ez most megmelengette a szívem, külön köszönöm:)
Jól esett meglátni, most, még ébredezve, kávéval a kezemben
Igazi meszzenéző© kép....
süti beállítások módosítása