… ferde. Az úgy történt, hogy kértek tőlünk ezen a nyáron néhány apró szívességet és ezt meghálálandó (és Lajost fölköszöntendő) egy üveg bor társaságában egyéb ajándékot is hoztak: pálinkás és boros méretben készült ferde talpú poharakat. Igen mókás látványt nyújtanak. Hogy ne érezzék ezek a poharak haszontalannak magukat, le is vittem őket a pincébe (mert a konyha még mindig ott van) elöblíteni, hogy aztán megfelelő tartalommal meg lehessen őket tölteni. Fogtam az egyik kezembe hármat és a másikba is, majd le akartam tenni őket az asztalra. Igen ám, de a talpuk épp nem úgy állt, ahogy kellett volna, így aztán ettől dülöngéltek jobbra-balra.

Egyébként Kisvaxék kissé óvatosan kezelik az udvarunkat, mert valljuk be őszintén, nem tekinthető ez az udvar (még) teljesen rendezettnek és van benne jó néhány, a majdnem kétévesek számára veszélyesnek tűnő dolog. Viszont ezek a veszélyes holmik a majdnem kétéveseket roppant mód érdeklik, ezért szeretnek nálunk felfedező utat tenni.

Mert nálunk lehet beszélő csövet találni:

Lehet pálinkás poharat és sörösüveget tanulmányozni:

Lehet poros földet takarítani:

Lehet tiszta kerékpárt fényesíteni:

És lehet seprűnyélen lovagolni boszorkány módjára (ahogy Minyon tanította):

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lily · http://ficsergo.blogspot.com 2008.08.26. 20:21:16

Funni ez a ferdetalpú pohár. Az ikerpár meg jó a háznál, mennyi hasznos tennivaló akad mindig! :) Pusszantom a népeket!

Puccos 2008.08.27. 10:40:50

Na legalább Vaxiékról is megtudtuk hogy jól vannak!!!Sokkal izgalmasabb lehet a ti kertetek mint Vaxiéké!A ferde poharakra is kiváncsi lettem volna!!!Pusza!Nem rég volt nálunk gimes koncert de lemaradtam róla sajna!!!

minyike · http://enkisfalum.blog.hu/ 2008.08.27. 14:00:45

Puccos, én ott voltam azon az esztergomi Ghymes-koncerten! Nagyon jó volt!!! Természetesen.
süti beállítások módosítása