… csak így, két karácsonyi vásárlás között.

Lajos a szombat-vasárnapot Kisfaluban töltötte, megint nélkülünk, mert szombaton a fiúknak suli, nekem pedig vasárnap Esztergomban Ghymes-koncert, meg ezer más, Karácsony előtti elintézendő dolog. Többek között a bejglisütés, életemben először. Azt még nem tudom, hogy sikerült, mert szigorúan megtiltottam mindenkinek, hogy Szenteste előtt megkóstolja, de nagyon szépen néz ki. Mivel a család fele (köztük én is) nem szereti a mazsolát, viszont a diósat csak a mazsolát szeretők szeretik, a következő elosztásban készültek: 1 mákos-mazsolás, 2 mazsola nélküli mákos, 1 gesztenyés-mazsolás, 2 mazsola nélküli gesztenyés, 2 mazsolás-diós.

Visszatérve Kisfalura, Lajos ismét tesztelte a kazános padlófűtést, összességében kb. egy teljes napon keresztül. El is ért vele a nappaliban kemény 13 fokot. De azt mondják, hogy ahhoz, hogy a padló betonja átmelegedjen és végre elkezdjen valóban fűteni, több nap kell. Akkor viszont talán már nehezen is hűl ki (remélem én). Mindenesetre egyszer lelkendezve hívott föl: mezítláb járkál a padlón!

A Karácsonyig hátralevő időben már valószínűleg nem fogok írni, de azért be-benézek ide is, máshova (az általam olvasott blogokba) is. A következő négy napra elhelyeztem egy-egy meglepetést, hallgassátok szeretettel. És ha meghallgatjátok az összest, talán lesz, aki megérti az én egyik nagy bolondériámat. Én ezekkel a hallgatnivalókkal kívánok mindenkinek Boldog Karácsonyt!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása