minyike 2008.04.17. 21:02

Köszönöm

Nagyon köszönöm mindenkinek a tegnapi lelki kirohanásom után mutatott együttérzését, akár itt, akár e-mailben tette. De legjobban Polginéninek köszönöm azt, ahogy hozzáállt a dolgokhoz.
Még tegnap este beírt egy bejegyzést Kisfalu honlapjára, amiben fölajánlotta nekem (anélkül, hogy tudta volna, hogy rólam van szó): ha kérem, kimoderálja onnan „Kisfalusi” beírását. Ma levelet írtam neki, amiben elárultam kilétemet, meginvitáltam a blog olvasására és kértem, hogy tegye meg: moderálja ki. Egyben elnézését kértem, amiért ott, a nyilvánosság előtt kezdtem csörtébe (még ha finoman is) „Kisfalusi”-val, de nem volt más választásom, mivel privát üzenetet hiába küldtem neki.
Válasza több volt, mint megnyugtató. Biztosított róla, hogy estére a bejegyzés eltűnik, ez meg is történt. Egyben megkért, hogy „ha ilyen gyönyörű oldalakat és cikkeket” tudok írni, írjak Kisfalu honlapjára is. Ezt megígértem neki: a Hírmondókat oda is beírom, átszerkesztett formában, a személyeket érintő dolgokat kihagyva.
Összetört lelkem eggyé vált, virágzik. Pennám tintával töltődik. Ha előbb nem is, ígérem, vasárnap este vagy hétfőn reggel itt lesz a következő Kisfalusi Hírmondó. De lehet, hogy már előbb is lesz egy bejegyzés.
Persze ettől a dolog nem vált meg nem történtté. Továbbra sem tudom, ki lehetett az, aki ennyire illetlen dolgot cselekedett és főleg: honnan tudta Kisfalu nevét. Most már csak arra tudok gondolni, hogy valaki, aki alaposan ismeri Kisfalut, véletlenül idetévedt és ráismert. Valószínűleg ez már nem is fog kiderülni. És ez most már kit érdekel?

Végkövetkeztetés

„Kisfalusi” azt állította, hogy azért nem keresett meg, mert nem találta az elérhetőségemet. Kedves Kisfalusi! 1. Írhatsz kommentet. 2. Ha a bejegyzés címénél a „minyike”-re kattintasz, ezzel e-mailt küldhetsz nekem. Persze mindkettőhöz előbb regisztrálni kell, ezt meg nyilván nem vállalod. Ezért értem meg Polginénit, aki azt a következtetést vonta le a történetből, hogy jobb lesz, ha Kisfalu honlapjára ezentúl csak regisztrációt követően lehet írni. Sajnálom, hogy ha akaratlanul is, de én lettem ennek az okozója, de szerintem igaza van.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása