minyike 2008.12.08. 09:25

Jelmezeim

Volt rajtam már sokféle jelmez életem során. Az elején persze az iskolai jelmezbálokon öltöztem be mindenfélébe, nem nagyon emlékszem már rájuk, csak egyre: volt egy bohócjelmezem, amit Anyukám varrt és később végigvonult a családon, Anyukám talán összes unokája viselte már ezt a jelmezt, már az ő iskolájukban.

Menyasszonyi ruha jelmezt csak egyszer öltöttem, de akkor az nem álruha volt, hanem igazi. És no lám, épp ma van az évfordulója: házasságunk felnőttkorba lépett. Ha már ilyen alkalom van, ide is teszem a fényképet arról a jelmezről:

Később, természetemből adódóan, a legtöbb farsangi alkalommal boszorkánynak öltöztem, az ilyen jelmezemet szinte már tökélyre fejlesztettem, bibircsókos vasorr, fekete szoknya, kendő, seprű (erről is van valahol fénykép, de nem lenne most egyszerű megtalálni).

Valami viszont még sosem voltam: angyal. Nem is gondoltam volna, hogy valaha leszek. Arról, hogy miként is lettem, ha lettem, még a héten beszámolok. Mert ismét olyan hétvégénk volt, amit csak több részletben lehet megírni, annyira tele volt eseményekkel.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása