Fogas kérdés


Nem mindenki tudhatja, hogy mi ez a „történet foggal vagy fog nélkül”. Ennek is története van.
Mindenki tudja rólam, hogy én minden történetet Ádámnál és Évánál kezdek, még akkor is, ha erre nincs semmi szükség. Ráadásul nem bírom ki, hogy más történeteihez ne tegyek hozzá, ne szóljak közbe, egyáltalán, hogy csukva maradjon a szám.
Amikor a kisfalusi társaságban elmeséltem azt, hogy hogy is kerültünk mi Kisfaluba, hosszan elidőztem annál a résznél, hogy a szomszédfalusi eladóknak mennyi foguk volt. Akkor egyik barátunk kifakadt: folytasd már, kit érdekel, hogy volt-e foga? Azóta, ha belekezdek a mondandómba, mindig megkérdezik: van foga?

Hogyan lettem Minyike?


Ez úgy kezdődött, hogy régebben, amíg a mi és a fönti kisfalusi barátaink gyerekei még kisebbek voltak, a lenti barátainknak pedig még nem volt gyerekük, sokszor mentünk együtt kirándulni. Télen ezt óvatosan kell megtenni, főleg a téli szünetben, mert akkor vadászszezon van, a vadász pedig egy olyan álltafajta (elnézést kérek az állatoktól!), amelyik nem néz, mielőtt lő. Ezért ilyenkor néhány alapszabályt be kell tartani: hangosan és szorosan kell vonulni, valamint minél színesebben kell felöltözni.
Egy ilyen kirándulás alkalmával az utóbbit hibátlanul betartottam: rózsaszín sapka és nadrág között sárga kabát. Kisvax rámnézett és azt mondta, hogy úgy nézek ki, mint egy minyon. Nem sokkal ezután terjedt el szélesebb körben a csetelés, az első cseten, ahol regisztráltam, beírtam a teljes nevemet. Kisvax rámszólt, hogy ez így nem szokás, miért nem vagyok egyszerűen csak minyon. Később Nyuszifül kezdett el becézni, így lettem minyike. Amikor regisztráltam az indexen (ez a blogom gazdája), a minyon nicknév foglalt volt, így kipróbáltam a minyikét. Az nem kellett előttem senkinek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

era65 2008.04.18. 20:47:37

Puccossal egyetértek!! Nehogy már egy ilyen GÖRÉNY miatt feladd!! Mi a TE "híveid", várjuk az újabb beszámolókat, és írásokat! Hurrá hétvége, termelődik az újabb írás anyaga.... amit hétfőn? olvashatunk??!!
süti beállítások módosítása