minyike 2008.05.19. 09:21

Tanulok

Csak-csak tanulgatom ezt a html-szerkesztést. Be kell vallanom, hogy roppant büszke vagyok magamra, mert elkezdtem blogot írni egy olyan oldalon, ahol maximum ennyi segítséget kapok:



Subclass: Itt megadhatsz egy classt a fő <div> elemhez, amivel felülbírálhatod a doboz alapbeállításait (utóbbiak a box classban vannak definiálva a CSS-ben).
<div ...>: Itt megadhatsz egy stílust egy <div> tagnek, ami a doboz belsejében lesz érvényes. Ezt style="..." vagy class="..." formában is megadhatod (utóbbi esetben a css-ben létre kell hoznod az osztályt). Ha nem adsz meg semmit, nem lesz <div> a doboz belsejében.



Nnna. Ugye, mindenki érti? Mert én nem. Ezek után azt hittem, hogy egy alap blog lesz, semmi egyéniséget nem vihetek bele. Aztán ki tudtam cserélni a felső képet, bekerült az óra, az időkép, a képtár és most végül tudtam megjegyzésküldő dobozt is tenni ide jobboldalra, „vélemények” címszó alá. Ez azt jelenti, hogy a múlt heti könnyebség után, hogy nem kell regizni a megjegyzéshez, most már bárki ideírhatja, amit épp gondol, alulra írja a nevét, Enter és már ott is van az üzenet. Igaz, ez terjedelemben korlátolt, hosszabbakat most is csak kommentküldéssel lehet írni.
(Csak még azt nem tudom, hogy hogy tudom kitörölni az esetleges, nekem nem tetsző vagy sértő üzeneteket, de majd csak rájövök. Ha meg nem, akkor: Kisvax, lécci, segíííts!!!)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása