minyike 2008.11.04. 18:59

Pityókás túra

Csütörtökön reggel gyönyörű, napsütéses időre ébredtünk: amikor az ég olyan nagyon kék, amilyen kék csak Kisfalu fölött tud lenni és egy darab felhő sem volt az égen. El is határoztuk, hogy elbringázunk Szlovákvárosba, hogy bevásároljunk néhány szükséges dolgot. Azonban mire megreggeliztünk, a nagy semmiből teljesen beborult az ég és elkezdett esni. Túra elodázva.

Később újra kisütött a Nap, újra a legkékebb kék lett az ég és újra egy darab felhő sem volt rajta. Gyors pillantás a szlovák radarképre: a felhők elvonultak, nem várhatók újak, indulhatunk. El is indultunk, ám még a határig sem értünk, újra rendesen beborult. Mi azonban töretlenül folytattuk az utunkat. Azzal az eltökélt szándékkal értünk be Szlovákvárosba, hogy a hídon nem megyünk át, ugyanis az rengeteg veszélyt rejt magában: a túloldalon kizárt, hogy ne találkozzunk egy-két baráttal, akik meginvitálnak minket erre-arra és ezzel el is telik a fél nap legalább.

De Lajos csak kitalálta, hogy miért is kell nekünk mégis, csak egy picikét átmenni a hídon (valami tipli miatt). Alighogy átértünk, találkoztunk is egy baráttal, aki meg is hívott minket a boltjába. Nem sokkal ezután összefutottunk egy másik baráttal, aki viszont egyből fölajánlotta, hogy pakoljuk be a bringákat az autójába is hazavisz minket, mert itt hipp-hopp újra esni fog.

Ez, és csak ez volt az oka annak, hogy végül is autóval fejeztük be ezt a bringatúrát. Semmi, de semmi köze nem volt ennek ahhoz, hogy elfogadtuk még előtte a boltbeli meghívást, ahol előkerült egy üveg igen jóféle Slivovica. És arról már igazán nem én tehetek, hogy amikor barátunk töltött a pohárba és újra töltött a pohárba, akkor Lajos mindig nekem adta a poharat. Én éppen csak hogy megkóstoltam minden alkalommal. Talán ha a felét ittam meg. Tehát egyáltalán nem én vagyok a hibás azért, mert megártott. És igazán, de tényleg igazán haza tudtam volna tekerni, de mit csináljak, ha ekkor már majdnem eleredt az eső?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciluka 2008.11.04. 22:24:13

Szia Minyike!

Na végre megtaláltam a blogot Kis Faluról!
Tényleg veszélyesek a látogatások, mert mindíg vannak ismerősök akik jó fajta itókával invitálnak egy kis beszélgetésre.
No, de nem is erről akarok írni, hanem arról, hogy milyen jó volt a látogatásunk az őszi szünetben nálatok. Igaz, hogy akkor is át kellett mennetek valamiért Szlovákvárosba, és ott hagytatok magányomban. De lelményességemnek köszönhetően enyhítettem ezen, mert megtaláltam a hűtőben a Fernet nevű jófajta innivalót, és töltögettem a poharamba kétszer is. Kicsit csappant meg a készlet, maradt még érkezésetek ünneplésére is! Még szerencse, hogy az legalább elérhető volt számomra, nem úgy mint ti ,ha netán elakadtam volna a bográcsban főzés tudományában. De kellő tapasztalattal rendelkezvén, nem volt rátok szükség. Finom lett a kaja, szerintem a Fernet is segített ebben. Ez a kaja nem jött volna létre a Fernet és a gyerekek nélkül! Egészségünkre!
süti beállítások módosítása