minyike 2008.03.17. 10:26

Nyom a betegágy

Sajnos, nem tudok jó hírekről beszámolni, pontosabban Kisfaluval kapcsolatban semmilyen hírről nem tudok beszámolni: Annyira legyűrt ez a betegség, hogy szóba se jöhetett, hogy elhagyjam hétvégére a betegágyat. Pedig csütörtök óta már gyógyszeres kezelés alatt állok, nyilván ennek tudható be, hogy lázam tegnap óta már nincs, de olyan gyenge vagyok, mint a harmat. Úgyhogy egész hétvégén itt nyomtam az ágyat és vágyakozva tekintettem ki a gyönyörű, napsütéses időbe. Pedig gondolom, már kezd pezsdülni az élet Kisfaluban: ahhoz képest, hogy én ígértem Kisfalusi Hírmondót, (remélhetőleg hűséges) olvasóim közül többen nyilván sokkal többet tudnak róla, mint én. Most már csak a hétvégében (Húsvét + tavaszi szünet!!) van minden reményem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása