minyike 2009.01.01. 23:59

Számvetés 2008

Eltelt egy év, ami igen eseménydús volt Kisfalu életében és a mi kisfalusi életünkben is. 2007-ben alakult meg a civil egyesületünk, aminek köszönhetően nagyon felpezsdült a közösségi élet Kisfaluban. Az alábbiakban összefoglalom a legfontosabb eseményeket, amelyek közül sok idén volt először, de reméljük, hagyományteremtő.

Május 4-én, hagyományosan Szentháromság napján volt a búcsú. Július 12-én falugyűléssel kezdtünk, majd főzőversennyel folytattuk a napot. Augusztus 23-án volt a szilvanap. Október 11-én szorgos kezek kitakarították a frissen vásárolt telket, 12-én pedig teleültették virágokkal a Hősök terét. December 6-án pedig végigment a falun a Mikulás.

A mi tavalyi kisfalusi életünk jelentős eseményei: bevezettük a házba a vizet és lett mosogatóm; bekerült a házba a vécé is; nyáron hatalmas padlófelületen burkoltunk és falfelületen meszeltünk; megvettük a zuhanykabint a fürdőszobába, lett padlófűtésünk és meleg vizünk és belépett a családunkba egy kiscica. Én pedig még február végén elkezdtem írni egy blogot.
 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása